maandag 22 augustus 2022

Maandag dierenweide Vught en fietsrit terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:05 opstaan, ontbijt, berichten en zo.

Op tijd vertrokken in zuidelijke richting langs Emmaplein, station, Koningsweg, Vughterweg, Taalstraat,  Boxtelseweg, Parklaan Dierenweide.

Daar gewacht totdat Frans klaar was, samen de bakken leeg kunnen maken.

Ook Cor weer ontmoet.

Ik had verder te maken met minstens 10 andere mensen waaronder 2 vrouwen.

Terug via Paardensteeg, Sterrebosweg, Parade, Torenstraat, van Berckelstraat, Kapelaan Koopmansplein, Mgr. Diepenstraaat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Terug via Paardensteeg, Sterrebosweg, Parade, Torenstraat, van Berckelstraat, Kapelaan Koopmansplein, Mgr. Diepenstraaat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Vandaag diverse mensen jarig, probeer Jozef te Neerijnen nog te bellen vanavond.

Ik voel me verder goed, beetje moe geeft niet.

Dadelijk boodschappen en rust.

Statistieken;
19,75 Km afgelegd.
2:14:22 Opnametijd.
11,34 Km/u gem snelheid bij beweging
18,47 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=16t-5yRyTHCx2J2vsWXLRK2oqfWj0HVU&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Mavo Aartshertogenlaan vakantie denk ik 


Omgeving Buitendijk 


Verzetje in leuning


Emmaplein FNV o.a.


Emma-solutions.nl 
ICT


Koningsweg afval


101 Photoshop stedenwand


Halverwege diverse panden 


Brug ijzeren versiering


3 rails naast elkaar onderdoorgang autoweg ongeveer hieronder 


Nieuw rechts aanhouden vandaag


Rotonde bij De Witte vanaf een  nieuwe fietsburg


Leeuwenstein fontein


Ruimte naast de fietsenwerkplaats


Schoonmaakkarren 


Gedaantes wachten op de kerststal 


Woestijnratjes


Boren en zo in een kast


Bankschroef doet me denken aan mijn opa


Ketelhuis noem ik dit tegenover fietsenwerkplaats


Salamander?


Stereo cassette, radio en cd


Slangen verblijf


Hert, uil, mondkapje, gezichten en zo 


Kantine volle wand ook met koffie en thee.


Kas tuinslang


Leeuwenstein 


De Petrus bij ingang


Wereldwinkel


Jeugd afdeling

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.