dinsdag 9 augustus 2022

Dinsdag Adm. Scholing en Helftheuvelpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:25 douche, ontbijt, berichten en dat soort dingen. Ik wou rond 8:15 op de fiets zitten en dat is gelukt. 

In westelijke richting vertrokken van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

De rit ging goed, had een beetje tijd over.

Bij de Adm. Scholing had ik te maken met Els, Bert en Prisca. 

Koffie en thee kunnen verzorgen.

Teruggereden via de Helftheuvelweg, Helftheuvelpasssage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, onder station door, Emmaplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me redelijk goed, alleen een beetje moe. Dadelijk nog naar de Stijl en boodschappen doen.

Statistieken;
11,83 Km afgelegd.
1:09:46 Opnametijd.
12,35 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,18 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1wwihQElcvj2HHte49siGtvahS8znPR0&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Noorderplas


Graffiti diverse tag's


Boerderij Graaf van Solmsweg alle rolluiken dicht


Graaf van Solmsweg windmolen en zo


IJzeren balk ligt er al jaren 


KEK Timmer en interieur projecten 


Steiger bij Hedikhuizerweg


Vrachtwagen


Buren Adm.Scholing


Zicht vanaf mijn plekje


Stofzuiger en zo ik noem het Mob kar


Postvakken


Deuren allebei open is zeldzaam 


Deelscooters bij zuil


Helftheuvelpassage Hans Anders


Vodafone 


So Low André beschrijving naam


So Low Kaart


So Low


So low tas


So low honkbal


So Low voor bananen


So Low Koetje 


So Low feestartikelen 


Pensioen slinger


Toeter


Afscheiding berkenbomen


Bramen


Kersen


Emmaplein beeld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.