donderdag 11 augustus 2022

Donderdag fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 10:00 nieuwe was gedraaid en opgehangen later.

11:25 begon mij geo app.

Vertrokken in zuidelijke richting. Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, onder station door, Simon Stevinweg, Populierenlaan, Oude Vlijmenseweg, fietspad achter JBZ ziekenhuis, Maysteeg, Drongelenspad, Kampdijklaan, Loonsebaan, De Heun, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderplasweg, Homeruspad, Platostraat, Zuiderparkweg, Vondelstraat, Merwedelaan, Lagelandstraat, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, Zevenhondtseweg, Eekbrouwersweg, Rompertpark,  Klokkenlaan en terug.

Ik kwam Gerard Driessen tegen stukje samen gefietst, was erg lang geleden binnenkort weer eens afspreken.

Ik voel me verder goed niet erg moe gelukkig.

Statistieken;
20,27 Km afgelegd.
2:10:17 Opnametijd.
11,35 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,25 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1L5o7HDYfwtdoBd7neGuOIZJR6cPTIno&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Omgeving Rompertsebaaan / Aartshertogenlaan


Mavo Aartshertogensingel 


Omgeving Buitendijkk


Groenteboer pallets buiten


Deze foto vaker gemaakt


Populierenlaan


Nog een keer de klimtoren


Water en zo


Ziet er nieuw uit


Diverse wandelpaden in deze omgeving


Omgeving Oude Vlijmenseweg


Bouw Oude Vlijmenseweg 


Fietstunnel links moest ik doorheen


Deze niet nodig


JBZ (Jeroen Bosch Ziekenhuis) kapel en zo


Uitkijkpunt


Skyline 


Weinig wind 


Sporen in Vught


De Heun parkeer mogelijkheden


Halve trap Bossche Broek en Sint Jan 


Gemaal 


Gesloten voor auto's


Homeruspad


Nieuw plekje voor mij


Indië en Papua nieuw Guinea  monument 


Burgemeester Lambooy brug


Dezelfde brug


Carolus nieuwbouw alles verkocht


Mozaïek bankje Eekbrouwersweg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.