vrijdag 5 augustus 2022

Vrijdag Voorburg Vught OAD en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:05 tijd genoeg voor ontbijt, berichten en dat soort dingen. 

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, station, Koningsweg, Heetmanplein, Vughterweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat, Kettingweg OAD.

Ik kwam mooi op tijd aan bij OAD (Ontwikkelingsgerichte  Arbeidsmatige Dagbesteding) Had daar te maken met Harold, Ron, Mardi, Ton, Corné, Henri(WSD), Erik, Jorn en anderen.

Deze keer luchtventielen in elkaar zetten; behuizing, palletje en kegelvorming veertje. Ik heb er 25 bij elkaar geteld, maal 10 is 250 en maal 3 voor het aantal onderdelen is 750 bij elkaar. 

Na de Pauze eigen tempo verder de klus afgemaakt. 

Daarna vertrokken via de achteruitgang Hogedwarsstraat, Parklaan, Carillonlaan, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Pettelarseweg Sjors, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Kokkenlaan en terug. Thuis even rugzak en boodschappenlijstje gehaald. 

Gelukkig zat de simkaart bij de post. Gaat dadelijk hopelijk goed werken.

Bij de Klokkenlaan kwam Rut me tegemoet fietsen, we zwaaiden.

Ook bij Harm geweest en Walter van het stoepje was daar ook.

Ik voel me verder goed, blij dat ik geweest ben.

Statistieken;
20,55 Km afgelegd.
1:52:41 Opnametijd.
12,60 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,43 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1aAKsJQxSc_TB2gQw2q01R78-bD0M7Os&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Omgeving Vogelstraat


Waarschijnlijk compleet bewoond nu


Vogelstraat politiebureau


Markiezen Koningsweg


Fiets heeft lang in het water gelegen


Steiger; visser was bezig
stuwen op afstand te bedienen


Heetmanplein


Relatief nieuw 


Rotonde bij "De Witte" fietsbruggen nieuw


Taalstraat zijstraat, bekende in auto zwaaide 
ik ken hem van de houtbewerking


Waar is de wegwijspiet?


Bedrijf verzamelpand 


Park Glorieux


Merken service voertuigen 


Rotonde bij Voorburg Laagstraat en omgeving


Grondwater meetpunt daarachter rotonde en zo


Apparaat om plastic zakken dicht te verwarmen


Beugels


Beugels per 20 tellen


Palletwagens


Plastic nietjes 


Pennen


Beugels 


Mijn karwei van vandaag behuizing, palletje en veertje in kegelvorm
links plexiglas boutjes en heel veel veertjes


Productie omgeving WSD 


Pauze koffie, mars snickers


Amigos Taalstraat viaduct


Links horeca heeft diverse namen gehad, 
rechts richting Parade 


Hans Anders Hinthamerstraat, 
op de hoek een beeld van een heilige welke weet ik niet
rechts Sint Josephstraat


Boodschappen, kan ik weer even vooruit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.