zondag 22 maart 2020

Zondag kerkdiensten en fietstocht

Het is nog steeds Corona crisis helaas geen kerkdiensten maar wel foto's hopelijk een beetje origineel.

Vanmorgen na het ontbijt de computer aan gezet en diverse kerkdiensten op afstand kunnen volgen. Bijvoorbeeld GKV Utrecht Centrum dominee van Benthem. En Celebration Church en GKV Ridderkerk dominee Geersing uit zijn studeerkamer want hij had lichte verhoging.

Daarna vertrokken voor een fietsrit, wel een aantal berichten en telefoongesprekken onderweg gehad.

Via Vutterpad (heen en weer),  Kruiskampsingel Vlijmen, De Locatie, Engelenmeer en verder de 'normale' route terug.

De Kruiskampsingel loopt van 2 tot 166 en van 1 tot 567 dat komt door de Meanderflat. Het water zit ongeveer in het midden.

Luister nu naar Ruben Flach Opwekking tv van vanmorgen.

Ik ben weer veel alleen maar ja ik voel me niet heel erg eenzaam.


Ontbijt Energy Mix met Melk op placemat


Wildrooster


Ingang eendenkooi draaibrug


Gewoon recht vooruit


Plas bij de Noorderplas
Waterpeil iets lager


Verlaten paardenweide


Rechts 37 links 38 toch net weer ff anders


Ongeveer in het midden van de brug
hier belde John mij


Vutterpad


Veel bomen van het Vutterpad gerooid klaar voor verder transport


Begin/einde Vutterpad; op de achtergrond politie gebouw



Bossche Hoeve op de achtergrond de Meanderflat


Rechts Bossche Hoeve


Soort kruising, maar ik kan alleen rechtdoor 


"De locatie" Vlijmen Steenbok


Haan, varken, gans en paard, hek bij "De Locatie" kampeer ingang


"De Locatie" kampeer gedeelte


Vlinder welcome


Iets verderop


Hier moest ik weer terug


Engelenmeer


Idem


Oversteken richting Vutterpad


Richting Rietveldenweg


Stukje Vutterpad

Hier belde Wim de Ruiter mij


Loopt iets omhoog


Grazerij "De Driekant" 
Daarachter de rioolwaterzuivering


Akker omgeploegd vorig seizoen hadden we hier aardappelen
daarvoor mais, dus ik ben benieuwd wat het dit seizoen gaat worden.


"De Driekant"


Stukje van Zwietenpark


Limousin koe van Zwietenpark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.