dinsdag 24 maart 2020

Dinsdag Maxima kanaal

Om 8:00 en 9:30 gingen de wekkers.  Contact gehad met Petra casemanager.

9:51 mijn eerste foto van mij in de tuin.

Richting Maxima kanaal gereden dat was alweer een tijd geleden.

Langs het kanaal gereden even het water over gestoken bij de sluis.
En weer terug spannend welk keerpunt ik vandaag had.

Vandaag hoef ik geen boodschappen te doen.

Vanavond eten bij familie Jansen is het plan.


Eerste foto met vlinder buiten bij schuur


Blauwe druifjes


Vogelhuis bij schuur


Twin Towers het Geerke
Apotheek links


Basketbalveld


Richting Mc Donaldsplas 


Keuze.... links gekozen


Brug van ongebruikelijke kant


Dichterbij


Schaduwen


Kunst?


<>


Een heel stuk rechtdoor


Bouwwerkzaamheden, kraan in werking


Er weer verder rechtdoor


Keerpunt?


Keerpunt?


<>


Keerpunt?


Sluisdeur ging net dicht


Langs de dijk


Gesnoeid


A2 brug over de maas verderop 


Soort wiel


Onderdoor rechts Oud Empel maar ik ging links


Bomen beginne hier uit te lopen


Lokeren bij volkstuintjes


Bij voetbalvelden


Idem


Winkelcentrum Maaspoort, parkeren kan ook bovenop


Soort trap


Zit plekken rondom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.