zaterdag 21 maart 2020

Zaterdag Vught

Weer een lege dag gehad, ik vind het niet leuk om geen activiteiten te hebben. En voorlopig zal ik veel alleen zijn verwacht ik.

Morgen helaas geen kerkdiensten en/of  ontmoetingen.

Ik was vandaag richting Vught gefietst, net voorbij het Heetmanplein rechts af en over de voetgangersbrug over de sporen gegaan richting Isabella dat had ik denk ik nog nooit gedaan.

Via de Vughterweg in 's-Hertogenbosch terug richting markt gereden. Daarna Arena en zo weer richting huis.

Eerst nog bij de Jumbo geweest, melk en quiche gekocht. Gelukkig weinig lege schappen.

Jan Ruitenburg even kunnen spreken.

Toch ben ik over deze dag tevreden; de balans aardig goed te pakken.


Net na de douche


Aangekleed en geschoren


Bij de Supercoop Buitenpepersedreef gekocht


Buitendijk A


Buitendijk B


Onbekend terrein


Koningsweg


Idem


Onbekend


Brug over de sporen richting Isabella


Wel met fietsgoot


Richting station 's-Hertogenbosch


Andere kant richting station Vught


Weer richting station 's-Hertogenbosch 


Aan de andere kant naar beneden
heb ik niet gedaan


Onderdoorgang richting "De Witte" 


Fiets geparkeerd tegen afvalbak


Crucifix 


Bossche Broek


Paddenstoel 


Pontje over


Kanon richting Bossche Broek


Zonnewijzer


Ferrari 


Detail


Einde Vughterweg


VVV Moriaan oud pand


Arena


Wat dichterbij


Jumbo zonder eieren 



Vlees raakt ook aardig op

Maar de koeken waren nu wel weer aangevuld


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.