vrijdag 27 maart 2020

Vrijdag pontje over en terug gelopen

Vandaag had ik het pontje bij het Heetmanplein in de planning.

Heb ik nog niet vaak gedaan en ook nooit alleen.

Het ging allemaal goed gelukkig.

Terug via de Zuidwal gelopen kon niet lang stil blijven staan want om 13:00 had ik een bel afspraak met casemanager Petra. Iets uitgelopen, maar toch contact gehad.

Vandaag verder weinig plannen.

Morgen boodschappen doen en zo.


Ontbijt energy mix de melk staat er nog niet bij


Aartshertogenlaan


Station


Idem


Stuwen


Trapje af


Plexiglas rode verf; verlicht bij storing
vermoed ik. Kast voor besturing stuwen?


Behoorlijk veel water


Op afstand te bedienen


Schuine treden trap


Steiger voor Essent gebouw


Vlonder onder de weg door


Pontje met handbediening


Bij gemaal


Vanaf de overkant gekomen


Soort dijk Bossche Broek


Iets verder


Natuur bij beton


<>


<>


Brug


Daar vandaan gekomen


Let op uw hond


Soms kwam ik hier vandaan


Gisteren de rest er bij


Relatief nieuw


Bij Rijkswaterstaat


Langs het water


Zonnewijzer bij Heetmanplein


Schuine gevel Havensingel


Aartshertogenlaan Tango

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.