maandag 23 maart 2020

Maandag gefietst

De corona crisis is helaas nog lang niet voorbij, alle activiteiten van mij liggen stil.

Vanmorgen hoefde ik er niet vroeg uit. Na douchen en ontbijt vertrokken voor een fietsronde.

Maasoeverpad en onder de brug door richting Orthen was al weer even geleden.
Bij het Wielsum belandt en daarna Maaspoortweg uit gereden en richting Lokerenpassage naar de Jumbo voor de boodschappen.

Lex even gesproken was al weer even geleden, hij woont in een bolwoning.

Marcel Roozen van de dierenweide Vught belde om te vragen hoe het ging.

Dadelijk rustige middag als ik zin heb kan ik nog een paar dingen doen.
 

Bij de Noorderplas weer graafwerkzaamheden


Grondwater meet punt waarom Heineken? 


Wat verderaf


Bijna windstil


Trappen bij het spoor over de A59


Splitsing


Aan de overkant boerderij Graaf van Solmsweg 99


Sticker beton deel


Houtril onder viaduct voor de kleine dieren


Ook onder de A59


Hek kapot


Bij ingang huis


Soort dijk


Einde 's-Hertogenbosch daar kwam ik vandaan


Diezemonding hoezo deze paal?


<>


<>


Wildroosters


Zo druk is het hier nooit


Orthen spoorwegovergang


Hoogspannings verdeel station


Overgang alleen voor fietsen


Orthen


Relatief nieuw


Nieuwbouw rechts


Cafetaria 't Kruispunt lang niet geweest


Opslag stoelen en tafels


Wielsum bootje achter gebleven 


Einde water


Naam onbekend


Noorderplas gesnoeid


Boodschappen Jumbo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.