zaterdag 28 maart 2020

Zaterdag Karwei

Gisteren gewoon kunnen eten en zo.

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 en 10:00. Ik zat na het ontbijt mooi op tijd op de fiets.

Richting Karwei Helftheuvelweg via Rietveldenweg gereden.

Mijn Karweipasje gebruikt €14,99 gebruikt om een led lamp te kopen.
Helaas doet de lamp het niet dus moet ik weer terug.

De rit terug ging via begraafplaats Orthen en zo.

Wat ik verder ga doen vandaag en morgen weet ik nog niet.

Vandaag zit er een filmpje bij, dat is erg lang geleden.


Gisteren maaltijd bier en toetje


Broccoli, aardappelen, vlees en toetje en beetje mosterd


Plastic afval weggebracht te voet


Medicatie baxterrol


Van Zwietenpark


Idem


Brug eendenkooi gesloten komt zelden voor


Stuwtje Maasoeverpad


Gras en lege akker


Graaf van Solmsweg 99 boerderij


Geen boot momenteel


Filmpje hopelijk werkt het


GSM mast, transformatorhuisje en gemaal
Functie pad links onbekend 


Tango bij Citroën dealer Rietveldenweg 


Karwei A


Karwei B


Karwei C


Karwei D


Karwei E plamuurmessen


Karwei F Tafelzeil op maat


Karwei G verhuisdozen


Karwei H


Karwei I stenen buiten


Zandzuigerstraat warehouse snel gebouwd


Silo's 


Gebouw Mercedes dealer


Renault zit er nog maar kort


Begraafplaats Orthen kapel Maria


Kleine kerk


Begraafplaats


Bij Klokkenlaan


Boodschappen bij Jumbo;
koeken, aardappelen, wortels, 
kaasburger(geen vlees),
melk, appels Elstar, roggebrood en zilveruitjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.