zondag 29 maart 2020

Zondag gefietst

Vanmorgen moest ik veel klokken gelijk zetten; horloge, wekker beneden, klok bij keukentafel, vaste telefoon beneden, digitale camera (ging lastig). Mijn mobiel en mijn DCF wekker boven gingen vanzelf goed.

Geluisterd en gekeken naar dominee van Benthem GKV Utrecht-centrum.

Hour of power gezien meerdere sessies Gert Jan Segers (Christenunie) op bezoek bij Jan van den Bosch.

Op tijd vertrokken voor een fietstocht. Is gelukt; andere richting geprobeerd ging toch goed.

Onderweg belde Wim Raes en later Marjanne, de laatste belde rond 12:08 terug.

Vandaag 1 filmpje er bij gemaakt.

Vandaag niet langs het Vutterpad geweest, normaal elke zondag prijs.


Vegetarische kaasburger gisteravond


Karwei lamp verhaal nog niet af. 


Ongeveer 10 appels

--------------------------------------------------------------


Onder de douche geweest vanmorgen




Werkkleding en badhanddoek


Nieuwe boompjes


Gewoon doorrijden


Windmolen ongebruikelijke hoek


Omgeving Treurenburg bij de overkant 
milieustation en afvalstoffendienst


Belangrijke bocht 
visueel verteld dit plaatje een klein verhaal


Normaal foto van de andere kant bij lantaarnpaal 37 en 38


<> 


<>


Filmpje werkt bij mezelf niet waarschijnlijk
op Facebook wel hoop ik


Hetzelfde punt


Grazerij De Driekant koeien niet op de foto


Oude boom


<>


Genie


Treurenburg invoeg weg loopt omlaag


Transformatorhuisje voor de treinen vermoed ik


Verderop chauffeurscafé Treurenburg beetje in de buurt geweest


Takkenzooi nog steeds niet opgehaald


Onder het spoor door links fietsen 
en voetgangers rechts overig verkeer.


Bij basisschool Meander


Schoolplein leeg maar dat is logisch


Vanaf Sluisweg 


Vanaf Sluisweg richting Maas


Nieuwbouw vordert 


Rode deuren en ramen
hier kwam Ralph van badminton me voorbij


Bovenop mijn koelkast
roggebrood met pindakaas 
zit veel voeding in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.