dinsdag 3 maart 2020

Dinsdag AS en Rieja overleden

Gisteren na de contactpoli met Manja en Rien boodschappen gedaan bij de Jumbo en Albert Heijn, daar kwam ik Jet van de Ven tegen, dat was lang geleden.

De dag begon redelijk normaal, gewoon op tijd vertrokken.

In de pauze van de AS (Administratieve Scholing) belde Esther mij, haar moeder mijn ex-schoonmoeder afgelopen nacht overleden. Ik ben uitgenodigd om afscheid te nemen en bij de begrafenis.

Verder verliep de AS verder normaal, ik had een warm broodje Hawaï besteld.

Terug via de Helftheuvelpassage niets gekocht wel foto's gemaakt.

Via kleine omweg verder naar huis gereden.


Flip-over contactpoli


<>

---------------------------------------------------------------


Vlakbij huis voetpad naar rechts


<>


Omron plas


Links oude paardenweide


Laagstaande zon schaduwen


Zig zag pad


Hetzelfde punt


Hier moest ik rechts naar beneden


Plas bij gemaal


Koffiepotten


Drinkbouillon 


Pauze tafel


Werkplek


Koekjes bij van Keulen


Vers Inn


Ook Vers Inn andere kant


Naamborden


Miss Etam


Devarana sauna en zo 


Atletiekbaan 


Idem


Trainingsaparaat


Steeds rechtdoor


Veteranen onderkomen


Huizen relatief nieuw


<>


Bij klimtoren en bomenlaan


Graffiti 


Emmaplein vroeger Brabants Dagblad pand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.