maandag 30 maart 2020

Maandag gefietst en gewandeld binnenstad

Ik hoefde er niet vroeg uit vandaag, ontspannen ontbijt gehad.

Vertrokken voor een tocht richting binnenstad, fiets geparkeerd bij fietsenstalling Kerkstraat.

Bij het station geweest, daar keerpunt gehad en terug via een iets andere weg.

Ik had 50 foto's en daar zijn er ongeveer 30 van overeind gebleven.

Kun je nagaan wat een k fotograaf ik ben.......

Dadelijk hoef ik niet veel te doen, even ontspannen proberen.

Het corona virus zorgt zorgt voor veel angst en heel veel van mijn activiteiten liggen stil nu.
Ik probeer gewoon elke dag een stuk te fietsen en foto's maken en publiceren. 
Toch structuur proberen te houden, het gaat ooit weer goed komen.


Mooi lied troostvol


Keith Green schreef dit lied, boek heb ik gelezen, 
tot geloof gekomen muzikant, te vroeg overleden. 


Krakelingen bewaar ik nog even


Jus; bak & braad en olie en water
vlees er al uit


Fiets en wandelbrug vlak bij


Chiropractie Maasportweg


Ernie van Bert Sesamstraat
vensterbank voor


Klokkenlaan


Rotonde Aartshertogenlaan


Parade bij 't Pumke alle horeca dicht


Noord Brabants museum tijdelijk hier de draak


Kunst 


<>


Zicht op in/uitgang


Korte Putstraat


Markt


Mc Donalds ook dicht


Richting station


Hier stond de draak


Station


Plant bij station mij nooit eerder opgevallen


Metro bestaat dat nog?


Rechts Paleiskwartier


1 roltrap afgesloten


Belangrijk stuk weg Paleiskwartier kant


Fietsenstalling aan deze zijde


Beeld leeuw


Kerkstraat kunst
Lambooy burgemeester 1961 tot 1969



Prins Hendrikpark


Boodschappen gescoord

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.