donderdag 12 maart 2020

Donderdag De Stijl en zo

De wekkers gingen om 8:00 en 9:40 en ik zat op tijd op de fiets.

Kwam voor 10:30 aan bij De Stijl.

Kwam daar tegen; Marti, Mark, Clementine, Fransje, Willie, Marion, Berthold, Ria, Labib, Bettine, Ronald, Joke, William en anderen. 

Ben er ongeveer een uur gebleven, niet mee gegeten.

Deze week geen ontmoetingsgroep, morgenochtend geen OAD zaterdagochtend geen eendenkooi, maandag geen fietsenwerkplaats, dinsdag geen AdmSCholing. En geen bezoek uit Utrecht deze week.

Dus ik krijg rustige dagen, vind ik niet leuk.


Glas en kleding vlakbij huis


Bij glasbak


Fietstunneltje vlakbij huis


Andere kant van het fietstunneltje Klokkenlaan


Bankje bij Rompertsebaan


Taxandriaplein bus komt soms ook 
bij mij met storingen en zo


Hoekje van De Stijl


Gebak van Joke


Nog meer


Kat van Jan Jans en de kinderen


Zetels


Bloemstuk


Weekmenu


Beeld in vensterbank


Stukje vensterbank


Veel schaduw


Bar met krukken


Corona


Strijkijzer, munttelefoon, mobkar, kolomboor en tafeltje 


Taxandriaplein


Veldje


Speluitleen De Hobbel
en post verdeelpunt


Hotel


Bij het water


Hinthamereinde


Kunst bij water


Overkant Hinthamerstraat


Bij carnavalsmuseum


Naam weet ik niet


IJzeren Vrouw / Prins Hendrikpark


Bocht Klokkenlaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.