zaterdag 7 maart 2020

Zaterdag eendenkooi

Vanmorgen ging de wekker van mijn mobiel. Ik had de oude mobiel bij me voor de foto's, de nieuwe staat op vliegtuigstand.

Met de kruiwagen gelopen met takken en bladeren en zo.

Na de pauze weer naar huis gelopen.

Ik had laarzen aangedaan, die ik uit de schuur had gehaald, en eigen handschoenen.

Dadelijk komt mijn vader - als het goed is - .

Eerst even douchen en berichten bekijken.


Gelijk na de brug


<>


Modderpad


10 boomstammetjes voor de kabouters


<>


Oude boom


Overkapping


Kruiwagen voor rietwand


Pad iets verhoogd


Andere brug


<>


Takkenzooi


We liepen met een groep rond de plas


Banken bij insectenhotel


Nog meer water


Stukje kooikershuisje


<>


<>


Boom omgezaagd pas


Ligt goed zo


Andere boom geweest


Einde vangpijp


Detail


Stukje vangpijp


Hier kan en boot liggen


Deze
 

Vogelhuisje


Kruiwagen Fort met mijn handschoen


Gevuld met takken


Pauze tafel


Richting uitgang

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.