zondag 16 februari 2020

Zondag rust

Mijn vader gisteren niet geweest omdat mijn moeder slecht had geslapen en zo.

Vanmorgen thuis gebleven, te moe om naar de kerk te gaan, dat is erg lang geleden. Wel de dienst kunnen volgen per internet ook met beeld.

Veel kunnen slapen was blijkbaar nodig. 

Route bedacht naar de middagdienst in de kerk via Treurenburg en Engelen. Er stond af en toe heel veel wind. Maar het is gelukt om tijdig aanwezig bij de kerk te zijn. Dominee van Veelen heeft in mijn boekje geschreven, vanmorgen met dominee Wilschut dus niet gelukt.   

De dienst ging verder goed. 

Onderweg veel (mee)wind gehad en op het laatste gedeelte veel regen. 

Gekookt en gegeten ging goed.


Bij de Noorderplas


Brug bij Italiëbuurt


Rode deuren herkenbaar voor mij


<>


<>


Bij Sluisweg


Nieuwbouw vordert


<>


Aalscholver lange nek niet goed te zien


Treurenburg


Henriëttewaard doorgaand verkeer naar links 


<>


Hefbrug bij sluis Henriëttewaard


Langs het kanaal


Naar beneden en omhoog


<>


<>


Binnenvaartschip


Dezelfde


Zig zag weg uit ongebruikelijke hoek


Hoogspanning


<>


<>


Meanderflat


Nandoe vermoed ik


Herten afdeling


Hier ging de weg eerst rechtdoor


Bossche Hoeve gesloten


Pad er langs


Kerk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.