zaterdag 15 februari 2020

Zaterdag fietstocht

Gisteren even naar Pjotr geweest; Henk, Vera, Marianne, Petra's, Carol, Lies en anderen gezien.

Daarna patat speciaal bij cafetaria De Maaspoort gegeten.

Vanmorgen hoefde ik er niet vroeg uit.

Zat rond 11:00 op de fiets, richting Empel voor de snelweg naar links, Oud Empel, Lachende vis Maasboulevard, chauffeurscafé Treurenburg, spuisluis Crevecoeur, milieustation Treurenburg naar beneden langs de A59 Maasoeverpad, van Zwietenpark en kleine omweg naar huis.

Mijn vader hoopt rond 14:30 te komen.

Ik ben moe en ik weet niet waarvan, veel bijzonders heb ik toch niet gedaan.


Patat gisteren rond 17:00


Dierenwinkel


Idem


Paar keer binnen geweest, lang geleden


<>


Voetpad naar de vuurplek, nu niet gedaan 


<>


<>


Wat dit is weet ik niet


Best hoog


Bij Lokeren, volkstuintjes 


Laagbouw nieuw geel


Net onder de A2 door


<>


Viaduct A2 met trappen


Carnaval komt in zicht


Parkeren Lachende Vis


Nu is het buiten nog te koud


<>


Takkenzooi


Maasboulevard


Treinbrug


Spuisluis Crevecoeur


Henriëttewaaard 


Graffiti huisje al lang


Treurenburg


Hier kom ik soms van rechts


Mileustation


A59 Maasoeverpad aan de overkant


Limousin runderen


Wildrooster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.