woensdag 26 februari 2020

Woensdag was alleen en Adm Scholing

Toen de wekker ging en de was draaide ben ik eerst wezen ontbijten en daarna de schone was verder gedaan. Het voelde alsof ik in tijdnood zat, maar dat was onterecht.

Mijn band van mijn fiets was nog hard, dus ik besloot daarmee te vertrekken. Helaas kreeg ik toch een lekke band bij de Omron plas. Terug gelopen en andere fiets gepakt. Ik was wel iets te laat, maar dat was geen probleem.

Verder normaal de Adm Scholing gehad, José ipv Gerda.  En Frans, Remco en Carol aanwezig, dus niet druk.

Terug via een omweg gegaan, stukje onbekend terrein gehad.

Ik was van plan om fietsbanden te kopen, maar vanwege de carnaval was de winkel dicht; morgen weer een kans.

Gewoon bij de Jumbo boodschappen gehaald. Bij het terug lopen zag ik Sjanet.

Morgen komt mijn nieuwe pc als het goed is.

En morgen gewoon naar De Stijl en misschien komt mijn vader, moet ik nog voor bellen. 


Belangrijk kruispunt


Wegwijzers


Fietstunneltje


Scouting gebouw


JOP (Jeugd Opvang Plek)


Tafel A


Tafel B


Transfomatorhuisje


Ingang van Zwietenpark


Lekke band bij grondwater meetpunt


Schriftje week 8


Schriftje week 9


Hier naar links


Nieuwe hal vordert


Silo's


Heineken


Idem


Rondvaartboot


Vangrails


Ze kwamen heel dichtbij 


<>


Stukje Royal Welsh brug


<>


Aan de overkant de Vogelstraat


Silo's 


Bij plein


<>


Kunststof afval niet oranje


Richting Verkade Fabriek


Kwik-Fit


Water bij Hambakenweg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.