donderdag 27 februari 2020

Donderdag De Stijl en fietsenmaker

Vanmorgen ben ik op tijd beland bij De Stijl, gesproken met Chantal. Heb de hele ochtend last gehad van veel bloed bij mijn kin, gesneden met scheren met nieuw scheermesje, het bloeden hielp maar niet op.

Verder bij De Stijl weer veel mensen; Mark, Trudy, Bettine, Peter, Lorenzo, Miloud, Daan, Fransje, José, Clementine, Marion, Henk, William, Ronald, Karien en anderen.

Regenkleding weer aan gedaan en korte route naar de fietsenmaker om banden te kopen.

Vlakbij winkelcentrum Maaspoort mevrouw de Jong gesproken.

Dadelijk komt mijn vader - als het goed is - .

Toch klopt er iets niet is nu mijn  gevoel, prikkels weer veel.


Thuis voor vertrek met bloed
 

De Stijl bakkie


Interieur


Deze keer geen warme middagmaaltijd voor mij


Water tap punt


<>


<>


Verwenzorg


<>


<>


<>


<>


Dart - sterrenhemel


<>


Max Verstappen


Lech


Idem


<>


Rouw advertentie


<>



Hoort bij elkaar


Fietsbanden gekocht


Kunnen pinnen


Divers


<>


<>


<>


Dierenwinkel soort buren van fietswinkel


Voor katten en zo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.