zondag 23 februari 2020

Zondag regen en wind

Gistermiddag kwam mijn vader op bezoek, ging allemaal goed boodschappen kunnen doen en gekookt kip Tandoori. Hij vertrok op tijd maar door de carnaval zaten de bussen vol. Uiteindelijk hebben Herman mijn broer en Martin mijn vader opgehaald per auto, ze wonen in Utrecht.

Vanmorgen redelijk goed op kunnen staan, even naar Hour of Power en andere zenders kunnen kijken.

Het regende wel hard en er stond een vlagerige harde wind.

Op tijd aangekomen in de kerk, veel ontmoetingen, ik noem hier geen namen.

Regenbroek aangedaan en verderop bij de Kooikersweg ook mijn regenjas. Daar kwamen Janny en Familie Belder in beeld

De rit ging verder goed, maar het waaide soms heel hard, toch weer goed aangekomen.


Kerk foto van zendingsblad


Koffie en zo


Galerij predikanten


Dijkema, Schelling en Braaksma?


Zomer nu emeritus Waardhuizen


<>


<>


<>


Plek van mijn fiets schuin tegen kozijn


Detail gemaakt door de wind


Bij zijkant kerk


Kruiskampsingel vanaf Kooikerweg


Nooit eerder hier gestaan
Janny en familie Belder kwamen hier in zicht


Vutterpad diverse bomen omgewaaid


Ook Vutterpad


Lantaarnpaal is de scheiding 


Beetje water 


Onder hoogspanning


Plas bij Schoolstraat Engelen


Dezelfde



Idem


Boom weg, brug bij Hedel verderop


<>


<>


Traplift


Maasboulevard


Bruggen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.