woensdag 19 februari 2020

Woensdag de was en Adm Scholing en zo

Vanmorgen zelf mijn bed verschoont omdat Claudia ziek is. De wekker ging om 7:57 en na de berichten even rust in kunnen bouwen.

Ik hoefde pas om 12:15 te vertrekken naar Adm Scholing, en dat is dus gelukt.

Het was daar rustig, ben wat verder gegaan met Word, deze keer geen muziek beluisterd.

Om 17:30 werd ik bij familie Jansen verwacht om te eten, ook dat ging goed.

Paar potjes rummicub gespeeld en weer naar huis.


Hier kom ik vaak langs


Rommelig terrein


Laatste stukje omhoog


Waterwagen en wals blijven staan


Graaf van Solmsweg


Apart hoekje
Wand van grote betonnen legostenen


Water bij Hedikhuizerweg


Koekjes weer bijna op


Koffiemelk, suiker, zoetjes. lepeltjes, 
Maggi boullion en keukenpapier en zo   


<>


Werkplek 


Pas nieuw


Nieuwe hal


Bij Brabant Hallen


Ingang


Meestal ging ik hier overheen 


Bruggen auto, fiets en trein


<>


Verkade fabriek A


Verkade fabriek B


Verkade fabriek C 


Verkade fabriek D


Verkade fabriek E


Roeivereniging De Hertog


<>


<>


De Stijl gesloten, dat zie ik maar zelden 


Taxandriaplein


Kindcentrum de Kameleon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.