dinsdag 4 februari 2020

Dinsdag Adm Scholing en omweg

Vanmorgen ging de wekker om 7:45 en ik was op tijd op de fiets. Regenbroek nodig gehad.

Kwam op tijd aan bij de Adm Scholing. Harriët was hier voor het eerst, ken ik van de OAD Vught.

Bij het koffiezetten het water vergeten, is goed gekomen, wel een fout. Genoeg gegeten en gedronken.

Vandaag de Helftheuvelpassage maar gedeeltelijk geweest, daarna via de Kooikersweg en Orthen terug naar huis gereden.

Bij de Action zocht ik handvatten voor de fiets, niet gevonden. Wel 220 2xUSB adapter gekocht €3,99.


Ontbijt aanrecht 


Filterzakjes niet meer nodig


Maasoeverpad langs de A59


3 palen


Adm Scholing memory stick nummer 3 van mij


Bij Helftheuvelpassage


Niet nodig


<>


<>


<>


<>


<>


Niet de echte Bossche Bollen


<>


<>


Tosti apparaat


Weegschaal


Stofzuigers


<>


Zeeman


Big Bazar


<>


<>


<>


<>


<>


Was weer lang geleden


Aan het einde ging een auto naar links


Orthen spoorwegovergang


In de spiegel zie ik mezelf


Action het Wielsum geweest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.