dinsdag 25 februari 2020

Dinsdag stad in

Gisteren nog naar de contactpoli geweest, het was erg rustig.

Vanmorgen eerst onder de douche gestaan,  daarna energy mix met melk ontbijt.

Vertrokken naar de stad, bij de Sint Josephstraat parkeergarage kon je ivm carnaval de fiets stallen.

Richting Markt gelopen en wat zig zag bewegingen, het was wel erg rustig verder.

Onderweg kwam ik Ria tegen die me achterop fietste, maar vrijwel gelijk had ik een lekke achterband.

Toen moest ik ongeveer een haf uur lopen voordat ik thuis was.

Om 14:00 afspraak met casemanager Petra bij de Orthenseweg 56.


Badkamer douche gebruikt


Shampoo en zo


Aangekleed met carnavals sjaal 


Omgewaaid?


3 schuine gevels


Kunst bij parkeergarage Sint Josephstraat




Stucwerk oud


Hinthamerstraat links richting Sint Jan


Brillenboer op de hoek


Sint Jan


<>


<>


Hier dus deze ronde niet gebruikt


<>


Adr Heinen boekwinkel


Markt toch droog gebleven


Markt


<>


Markt


Hoekje


Oud huis, VVV nu gesloten


Muziek instrumenten


Gemeentehuis Hudsons bay 


Waarom deze wand weet ik niet


Toegang


<>


Koningskinderen


<>


<>


<>


Bij begin Klokkenlaan


Klokkenlaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.