vrijdag 7 februari 2020

Vrijdag OAD Vught en zo

Gisteren naar de ontmoetingsgroep geweest bij De Stijl, was zinvol.

Vanmorgen redelijk goed op kunnen staan, ik was op tijd bij het fietstunneltje maar Leo niet gezien.

De OAD (Ontwikkleings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) verliep goed, veel geteld en ingepakt. Harold, Mardi, John, Ron , Roland, Harriet en anderen gezien.
Wesley, Bart en Joke o.a. gemist.

Bij het einde ging mijn mobiel in storing stuk of 5 keer opnieuw opgestart en zo zonder succes.

Ik kon bij de terugrit nog wel een paar foto's maken. Ben weer via de Bossche Broek gereden.

Thuis Sim kaart schoon gemaakt en toen werkte het weer.


Hier ongeveer stak ik vroeger over, draaipunt bussen


Brabant Service Station
oud tankstation hier met hoogwerker


Horeca Taalstraat Vught na de deur een trapje 
nooit binnen geweest


<>


Ook Taalstraat stuk verder


Zuilengang van Simson?


Nooit eerder op de foto


Park Glorieux ik noem het zusterflat 


WSD hok bij voordeur


Idem


Idem


Idem


Bak met flacons om in te pakken


Andere kleur flacon


Douche promo 2 smaken


Pallet moet 7 lagen worden 


<>


Maurickplein, bomen nu beter vastgezet


Paardensteeg Vught richting Bossche Broek


Hier hoef ik niet langs


<>


<>


<>


<>


<>


<>


Brug, was me eerder niet opgevallen


<>


Skyline 's-Hertogenbosch met Sint Jan


Theater aan de Parade


Sint Jan


Bij Pelssingel EHBO gebouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.