donderdag 13 februari 2020

Donderdag De Stijl en zo

Ik hoefde er niet heel vroeg uit vanmorgen, het regende wel, dus kon mijn mobiel telefoongesprek onderweg niet beantwoorden. Het bleek het oranje fonds te zijn, want ik had bij De Stijl terug gebeld.

De ochtend was rustig, heb mee gedaan aan het warm eten, er waren ongeveer 12 personen aan het warm middageten.

Ik heb weer veel mensen gezien; Mark, Lorenzo, Bettine, Fransje, Clementine, Joke, Chantal, Gert Jan, Daan, Karin, William, Gerhardus, Peter, Suzan, Marijn, Willy, Truus, Marti, Marion, Nila en anderen. 

Na het eten weer richting huis gegaan, gelukkig zonder regen, kleine omweg gemaakt.

Ik ben tevreden over hoe het allemaal is verlopen.

Dadelijk ff rust en verder geen activiteiten gepland.


Lekker gegeten ook het ijs was lekker


Sascha Marina (Sacha) de Boer (Amsterdam9 april 1967is een Nederlandse presentatrice en fotografe, die vooral
van 1996 tot 2013 bekend was als een van de
vaste presentatoren van het 
NOS-achtuurjournaal.



Glas in lood


<>


Foto van foto


Andere foto van foto


Fauteuil zit lekker 


Tijdschrift


Groene flat


Stukje tijdschrift


Tuinhuis op maat gemaakt


Brussel


Tijdschrift


Blad van Mercedes


Gitaren


Strijkplank, kamerscherm, kolomboor,
steekkar, munttelefoon en schoonmaakspullen
bij De Stijl


Wandelgang bij De Stijl


Artikelen op de ruiltafel


Kant op glas


Hier nog wel steeds Ajax


Placemat Resto van Harte


Tomaat en mozzarella en zo


Cous cous, champignons, saus en paprika en zo 


Keuken


Stukje keuken


Afwasmachine


Ik ben ok
Jij bent ok
God maakt geen rommel


Paadje


Kan en kaars


In de buurt van De Rompert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.