zondag 9 februari 2020

Zondag kerk en veel wind

Gisteren bezoek van mijn vader ging goed. Na het eten voor de afwas was hij in slaap gevallen, alleen de afwas kunnen doen.

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 en 8:15 ik was vroeg in de kerk.

Broeder Sonneveld student TU (Theologische Universiteit Kampen) ging voor, in mijn boekje kunnen schrijven. Hij woont in Houten.

De terugrit had ik gedeeltelijk harde wind in de rug, vanmiddag code oranje, ik denk dat ik thuis blijf.


Paardenwei links nu echt leeg


Omron plas


Stuwtjes


Rechts nummer 37 links 38


Maasoeverpad


Moet hier bijna altijd naar links
Op de weg terug kwam ik van links en ging rechts naar beneden


Akker met voren


Vuterpad bij JOP


Vangrails zakt naar de grond beneden


Hier het einde


Kerk


Kopjes staan klaar voor de ouderengroep


Bossche hoeve deur zat dicht


Eenzame fiets


Maar toch gesloten


Meanderflat verderop


Bieten?


Richting Vlijmen


GSM mast nog net te zien


Bij het Engelenmeer


Grondwater peilpunt


Vutterpad, daarachter gebouw van politie 


Borden tegen elkaar


A59 bord afslag 46


Detail hekwerk muizen kunnen er denk ik niet langs 


Oude dijk


Hier naar rechts vandaag


Afgelopen seizoen aardappelen 


Rakker


Bocht naar rechts


Vanwege de wind hier even geparkeerd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.