woensdag 1 januari 2020

2020 Het jaar is begonnen!

Vanmorgen ging de wekker om 7:58 omdat ik de wasmachine moest vullen en starten. Rond 10:00 was de machine klaar, eerst de schone droge was afgehaald ingeruimd en daarna de natte was opgehangen. Deze keer weer gelet op de kleur wasknijpers.

Ontbijt gehad, 13:55 mijn eerste buitenfoto, al een stuk onderweg naar de Paleisbrug; nog niet vaak over geweest, en volgens mij van deze kant nog nooit helemaal over gestoken.

Het was een beetje mistig, dus details in de verte niet zichtbaar kunnen maken.

Op de terugweg via het Taxandriaplein  "De Stijl" gereden.

Vanavond weinig plannen, misschien inktpatronen voor mijn printer bestellen.

En even met mijn vader bellen.


Eerste was van dit jaar hangt


Wasrek vol


Ontbijt Energy Mix met melk 
lepel op doos


Reclame 3 naast elkaar zie je niet vaak


Ook zelden op de foto


Bij World Skate Center


Amigos komt vaker voor


Centraal station NS en bussen


Draak op afstand


Photoshop steden wand


Ik weet niet hoe dit verder heet


Budapest


Schuine lift in storing Paleisbrug


Bovenop


Ruimte voor groen


Zicht op Essent gebouw 


Boom al redelijk groot


In het donker hier nooit geweest


Gekleurde afdekking


Treinen in de mist


Paleiskwartier


Bordeslaan


Speel toestellen


Burgerme horeca ook bestellen via internet 


Hieronder parkeergarage


Kerstboom bij water


Tunnel onder station verboden tijdens piekuren


Bij rotonde kunst


1991 beeld


Ophaalbrug


De andere bakkerij de Groot
in de buurt van "De Stijl" 


Speluitleen de Hobbel Taxandriaplein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.