vrijdag 10 januari 2020

Vrijdag OAD Vught en zo

Gistermiddag kwam ik bij winkelcentrum "De Rompert" Gerhardus tegen.
Ook even koffie gedronken bij "Le Mirage".

Vanmorgen redelijk goed op kunnen staan, en vertrokken richting Vught. Mijn eerste foto van binnen was rond 10 voor 9.

Bij OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) deze ochtend doosjes vouwen en opstapelen.

In de pauze stroopwafels en drinkyoghurt framboos genuttigd.

Ik had te maken met Harold, Mardi, Wesley, John, Harriët en anderen.
Janneke en Nathalie waren nieuw.
Ron en Roland waren er niet door het Noro virus.

Terug bleef het droog, via Bossche Broek gereden.

Bij het Stoepje koek gekocht.

Dadelijk nog naar Pjotr, o.a. Henk ontmoeten.


Speer; Gerard betekend dappere speerstrijder 


Paal staat los hier regenkleding uit en opbergen


MOB kar eerste foto binnen


Doosjes vouwen en tellen


Ringen horen bij deksels


Genoeg


Harold t shirt uit Thailand  


Dozen nog plat


Water tap punt


Service monteur bezig


Pallet pomp wagens


100 aftel vel


Stuk plastic


Figuren


Deze keer niet mee bezig geweest


Plakband automaten afstandbediening stereo


Moeren tellen niet vandaag volgens mij


Onderdeel deksels 


Netjes stapelen, kun je er meer kwijt


Pc?


Pc?


Maurickplein Vught bekisting weg, maar de functie weet ik (nog) niet 


Peperstraat / Maurickplein Vught


Relatief nieuw fietspad


Kunstwerk halve brug Sint Jan kathedraal zichtbaar 


Bossche broek netjes gesnoeid


Skyline 's-Hertogenbosch vanaf Bossche Broek 


Hieronder Sint Jan parkeergarage


Kardinaal van Rossem


Het Stoepje


Roomboterpunt gegeten

Hier zag ik Petrie voorbij komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.