woensdag 15 januari 2020

Woensdag de was en Adm Scholing

Vanmorgen moest ik eerst de wasmachine starten en verder de complete was doen.

Het is allemaal goed gelukt, zodat ik op pad kon richting Adm Scholing, onderweg regenkleding nodig.

Had mijn digitale fotocamera mee genomen, en gebruikt. Een gedeelte van onderstaande foto's is er mee gemaakt.

Omdat het regende heb ik de kortste route naar huis genomen.

Morgen drukke dag, maar ik hoef pas rond 10:00 te vertrekken naar "De Stijl" daarna poetshulp, daarna weer "De Stijl" en in de avond naar de Wederkomstkerk.


Groenteboer Lokerenpassage gisteren

---------------------------------------------------------------------


Koeien aan het grazen nieuw boompjes  


Tafelblad JOP 


Koeienhuisje


Paardenweide


Maasoeverpad


Windmolen


Rommelig terrein


Hetzelfde


Daar vandaan gekomen


Kopieermachine Demarrage


Stukje tafel


Ikzelf A


Ikzelf B


Werkplek


Werkplek


Kunst


Frans met labelmachine


Buitenzijde


Detail


Hedikhuizerweg


Pauze ruimte


Ruimte er naast


Folder


Thee, suiker, melk, lepeltjes, zoetjes, 
maggi, dienbladen, mokken en koektrommels.
Scharnieren theedoos vastgezet


Keuken


Koffie 7 schepjes


Senseo en waterkoker


Koelkast


Dienbladen, Schaaltjes, koffie, filterzakjes en maggi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.