dinsdag 21 januari 2020

Gisteren en dinsdag Adm Scholing en zo

Gisteren contactpoli Rien en ik waren een groot deel alleen.

Na het eten naar de vesper Sint Jan rond 19:00 was leuk.
Ik zat tussen zuster Johanna en Marion van Groos in, had ik nooit kunnen verzinnen. Ik ken ze allebei goed.
Voorgangers: mgr.dr. G.J.N. de Korte en ds. J.E. Scheenstra(vrouw).
Organist:Jamie de Goei.
Projectkoor o.l.v Jamie de Goei.

De lezing daarna rond 20:00 Jheronimus Bosch Art Center Jeroen Boschplein 2 bij de Hinthamerstraat was interessant over religie en samenleving. we kregen eerst Yvonne Zonderop vroeger in de Volkskrant geschreven. En nieuw boek te koop.

Dirk de Wachter, psychiater uit België had ook een verhaal over gul en gemiddeld en zo. Lastig om hier samen te vatten. Zijn nieuwe boek was te koop, en beiden deden aan signeren van hun boeken. 

Bij de Adm Scholing was het rustig, Peter had koeken mee genomen; morgen jarig.

Ik ben weer aan de limonade begonnen.

Moet veel drinken, kan aan de medicijnen liggen.

Hopelijk ga ik niet gestoord worden, maar is soms balanceren.


Flip-over Rien en ik coproductie


Jheronimus Bosch Art Center A


Jheronimus Bosch Art Center B


Jheronimus Bosch Art Center C


Jheronimus Bosch Art Center D


Werkplek AdmScholing


Catering gaande


Helftheuvelpassasage


Brillenboer


Andere


Ooit 1 keer binnen geweest


5 kleuren mandjes bij de Hema


Hema


Fietsartikelen Hema


Scharen en draad


Shoeby zit ook bij de Lokerenpasage


Broodjes


Vers Inn en flappentappen


Voor bij de receptie van hotel of zo


Lamp


Baco's


Jumbo


Big Bazar, welke vandaag?


Op bankje


Gentiaan A


Gentiaan B


Wierook 


Kom ik zelden


Koffie gedronken €0,35


Onder A59


A59 weghalen asfalt rijstrook gesloten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.