woensdag 8 januari 2020

Woensdag de was en Adm Scholing

Gisteren nog even naar winkelcentrum de Rompert gegaan, zat aan tafel bij Ko de Visser, had koffie gedronken bij "Le Mirage".

Vanmorgen moest ik zelf mijn bed verschonen omdat Claudia ziek is, pas volgende week donderdag krijg ik een vervanger.

De complete was gedaan en daarna vertrokken naar de Adm Scholing, het was rustig.

Via omweg naar huis, in de buurt van de Brabanthallen, Veemarktweg richting Verkadefabriek. Dat stukje was nieuw voor mij jaren niet geweest.

Bij de Jumbo Lokerenpassage boodschappen gedaan, gekookt en gegeten.


Gistermiddag koffie bij De Rompert  

-----------------------------------------------------------------


Plas bij de Noorderplas


Daar heen


Terugkijkend


Plas en stuwtje bij Omron


Plas en windmolen


Bus 999 sorry buiten dienst


Walkant pas aangepast


Links paardenweide nu echt leeg 


Rommelig terrein met ezels en kippen en zo


GSM mast


Bij het Maasoeverpad langs de A59 over het water


Bij het gemaal Graaf van Solmsweg


Keerpunt vrachtwagens


Adm Scholing Quiet folder


Achterkant




Hedikhuizerweg takelwerkzaamheden 


Heineken hek


Silo's; wat zou er in zitten? 


Heineken


Onbekend terrein


Diverse sporen


Daar kwam ik vandaan Veemarktweg


Willem twee


Boom ingepakt


Schuine gevel Brugplein


Kwik-fit


Hoogteverschil bij voetbalvelden 


Maaspoortweg bij Tango


Groentenboer Romanesco en bloemkoool

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.