zaterdag 25 januari 2020

Zaterdag Repaircafé

Vanmorgen mijn fiets voor het huis geparkeerd zodat ik gelijk samen met Willem kon vertrekken hij kwam iets na 9:00.

De rit ging goed.

De eerste foto is van 11:14 bij het Repaircafé.

Een paar fietsen kunnen doen waaronder mijn eigen fiets met spaak achter vervangen voor noodspaak.

De lunch was weer prima in orde, deze keer was ik eerste deelnemer.

Toen we klaar waren ben ik met Ton meegereden om de wegwijzer borden weer op te ruimen, was een leuke klus.

Na afloop rond 15:00 een borrel en vergadering en terug naar huis. We kregen deze keer €15,- pp.

De rit terug via de kortste en mooiste route, en het was erg gezellig met Willem.

Daarna eerst naar de Jumbo en kwam ik Petra tegen.

Daarna gegeten en daarna onder de douche gestaan en schone kleren aan gedaan.

Vanavond wil ik nog ff naar De Schans badmintontoernooi ga ik heen voor de gezelligheid.   


Eerste foto kunnen we plaatjes draaien


Zithoek


Hoe dit heet of zo weet ik niet 


Oude lectuur


<>


Catering


<>


Rien Poortvliet die boeken heb ik ook


<>


<>


Waterkoker


<>


<>


Jumbo tas met Senseo spullen 


Video en meetinstrumenten


Deur vandaag niet gebruikt


<>


<>


Doodshoofd, volière en vreemde benen en armen 


Wandelgang


Als een rode draad....


Houtbewerking lamp op vreemde plats


<>


<>


Deze fiets verder niet in beeld gehad


Ongebruikelijke hoek


Ingang magazijn De Weverij.


Lunch erwtensoep o.a. was lekker


Hert van stof


Detail suiker en melk


Jumbo Lokerenpassage Maaspoort 
koffie deze keer niet gebruikt


Agenda vergadering

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.