donderdag 16 januari 2020

Donderdag "De Stijl" en terug

Vanmorgen lastige timing, maar ik was ruim op tijd bij "De Stijl".

Was er vroeger, en ben eerder vertrokken.

Poetshulp is er al, eerder dan verwacht.

Hierna weer naar "De Stijl" afscheid Karien.

En boodschappen doen en koken en eten en daarna Wederkomstkerk vanavond.


Kruispunt kom ik vaak langs
deze keer links maar ook vaak rechtdoor


Fietstunneltje gebruik ik ook vaak


Weinig verschil


Camara's 


Rotonde Sint Teunislaan / Klokkenlaan / Rompertsebaan  


Dezelfde rotonde


Schuine gevels


Kom ik ook vaak langs niet vaak binnen geweest


Rompertsebaan


Poes in vensterbank


Detail met mijn schaduw


Rotonde Aartshertogenlaan


Courage met dezelfde poes


De Stijl boterhammen met ham en bloemstuk


Thee bij bar


Foto van foto


Foto van foto waarvan weet ik niet precies


Foto van foto


Kandelaars op bar 


Kanonnen kunst


Rugbyveld


Schroef van Archimedes draait niet


Lift in storing bij Sint Jan parkeergarage


Detail met schaduw


Brug bij water


Kunst figuren


Richting parade


Sint Jan kathedraal


IJzeren Vrouw / Prins Hendrikpark


Rompertsebaan met schaduw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.