zondag 19 januari 2020

Zondag kerk

Vanmorgen goed op kunnen staan, wel veel berichten, maar daar ben ik een beetje aan gewend.

Was op tijd in de kerk veel ontmoetingen, de dominee heeft in mijn boekje geschreven.

De rit terug ging goed, omdat ik al een aantal foto's had gemaakt kon ik een korte route rijden.


Omron plas


Maaspoortweg en plas


Maasoeverpad


Nog een beetje donker


Hier bijna altijd rechtdoor, nu ff naar rechts


Maasoverpad


Kippen kwamen er aan, maar ik had geen voer


Lampen waren mij eerder niet opgevallen


Hout staat er al een tijdje


Woonboten


Sligro achter Heras hekwerk


Bedrijfsverzamelgebouw
Marga al lang weg


Meanderflat


In de kerk 


Achter ingang


Krukjes voor het kindermoment 3 al weggehaald


Piano


Bossche Hoeve


Koe


Scootmobiel


Kruiwagens en waterpomp


Wat kost een cavia?


Meanderflat bij Bossche Hoeve


Voer en eieren


Klimtorens


Belangrijk punt links Kruiskampsingel rechts Kooikersweg


Gras en Groen Hedikhuizerweg / Ruwekampweg


Stukje water bij Hedikhuizerweg


Vutterpad 3 bomen over het water gevallen


Brug ook belangrijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.