donderdag 23 januari 2020

Donderdag De Stijl en zo

Vanmorgen ging het lastig, 2 jassen in de wasmachine gedaan, grijze kliko naar binnen, berichten en toch op tijd op de fiets.

Kwam op tijd aan bij het Taxandriaplein, De Stijl.

Veel ontmoetingen; Ronald, Mark, Gerhardus, Clementine, Fransje, Chantal, Daan(1e keer), Lorenzo, Bettine, William, Lotte, Anke en anderen. Trudy was er niet.

Omdat ik al genoeg foto's had kon ik een korte route naar huis nemen. 

Vanmiddag ontmoetingsgroep in De Stijl eerste keer dit jaar, maar dan ben ik er niet bij, want mijn vader komt.


Bij de Klokkenlaan "Hooghe Clock" 


Brievenbus


Oranje zeil in het midden


Kronkel wandelpad


Vreemde afscheiding


Bankjes niet van lening


Stickers met kleurverschil


Verboden te parkeren hier


Vaker gehad bij Rompertsebaan


De Amazones in beeld


Zebra Mgr Diepenstraat


Geen honden op het Taxandriaplein toegestaan


In de buurt van De Stijl


Blauw stukje 


Binnenplaats De Stijl


Rookhol A


Rookhol B


Rookhol C


Tuin De Stijl


Bar en koffiezetapparaat 


Glaasje water


Boek


Glas in lood voor raam


Dartbord met beschadigde omgeving


Boek lijkt me leuk


Water tap punt


Spel


Bus


Onnodige foto (snap ik)


Barkruk


Kameleon


Pad en tuin relatief nieuw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.