zondag 5 januari 2020

Zondag kerk en zo

Gistermiddag kwam mijn vader op bezoek, we zijn naar het centrum gefietst, bij de Kerkstraat fietsen geparkeerd.

Uiteindelijk beland in de Raadskelder onder het stadhuis, ik was daar nog nooit geweest. Koffie gedronken.

Op de terug weg naar de Supercoop Kapelaan Koopmansplein gegaan voor de boodschappen.

Gekookt en gegeten, kip piri piri.

Vanmorgen naar de kerk geweest, mooie dienst, nieuwe boekje in gebruik genomen. Het was een soort nieuwjaarsreceptie.

Terug via Kooikersweg, langs het KW1C terrein gegaan en onder station door gegaan.

Vanmiddag tweede dienst is het plan.



Raadskelder koffie gehad


Reclame


Netjes gesnoeid


Woonboten


Rommelig terrein


JOP simpele uitvoering


Akker met voren vol water


Grote kerk of JB art center? 


Kerk


Helftheuvel


Fietsenmaker


Ingang Helftheuvelpassage


Bij Kooikersweg


Flat Helftheuvel


Op het hoekje


Meestal als ik hier kwam was het hek open


Woningen was me eerder niet opgevallen


Omgeving 13 Loten


Strakke lijnen


Stukje natuur


Hoe het hier heet weet ik niet


Bij de Onderwijsboulevard


KW1C ingang


Hoofdingang


Ook Onderwijsboulevard


Pizza tent


Stuw


Boten bij brug


Draaibrug 


Weinig boten hier


Weggeefwinkel geweest links Kwik fit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.