dinsdag 31 december 2019

Dinsdag laatste dag dit jaar

Gisteren nog naar de contactpoli geweest, Rien was er niet, verder alleen Lianne.

Vanmorgen hoefde ik er niet vroeg uit, dus ik kon uitrusten.

Had een route in mijn hoofd, via de Heinis en zo.

Is allemaal gelukt en ik had voldoende foto's.

Dadelijk nog even naar de Pjotr en Jumbo en om 19:30 kerkdienst.


Gisteren contactpoli Lianne en ik geschreven op flip-over


Vandaag Balkweg onder de A59 door


Beetje mist


Detail


Bij Bruistensingel


Tankstation gepasseerd


Rotonde de Herven


Kom hier niet vaak


Bang & Olufsen


Iets naar rechts


Heinis


Begin of einde


Kleine molen


Meanderend


Oude tractor


De Noordpool


Brug


Hetzelfde punt


Wiel / plas


D'n Boerderij gesloten




D'n Boerderij


Vroeger Brabant Bad bij IJzerenvrouw / Grobbendoncklaan


Tankstation


Graafseweg


Ook Graafseweg


Hier vaker geweest


Hinthamereinde


Op een brug


Richting Sint Josephstraat parkeergarage


Midden in de winter en bloeiende bloem


Prins Hendrikpark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.