woensdag 25 december 2019

Woensdag kerk Den Bosch en ouders Utrecht

Gisteravond naar een kerkdienst evangelie gemeente Den Bosch De Deur. Was lang geleden, dit pand voor mij nieuw, groter dan ik had verwacht.

Het ging over puzzelstukjes in je leven die op zijn plaats kunnen vallen.

Vanmorgen redelijk normaal op kunnen staan, de wasmachine gestart en spullen klaar gelegd.

Even naar Hour of Power kunnen kijken, en op tijd kunnen vertrekken.

Dominee Wilschut heeft in mijn boekje geschreven en het was een mooie dienst met veel inbreng van kinderen. Ook met trompet en saxofoon en veel gasten, het zat vol. Het ging over het licht van kerst.

Daarna vertrokken eerst naar huis voor de was en om spullen te pakken

De reis ging goed, ik had een trein eerder en de bus sloot goed aan.

In Utrecht even kunnen rusten, en daarna een korte wandeling gemaakt.


Folder van "De Deur"


Binnenzijde


Maasoeverpad hoogteverschil


Daar kwam ik vandaan


Rommelig terrein


Zig zag pad 


Nieuwe bomen bij de koeien


Utrechts gebak


Slagboom parkeerkelder


Vlakbij huis ouders


Rood licht slagboom open, er komt een auto aan. 


Ouders op de brug


Anatomiegebouw Veeartsernij


Toegang


Speelterrein


Hoefsmederijpad 


Stenen verzameling


Biltsche Grift


Alexander Numankade


Kapper van mijn vader


Oplaadpunt elektrische auto 


Voormalige pastorie


Stadsknotwilgen


Begane grond fietsenstalling


Varkensrollade, aardappelen en bloemkool 


Jus en zo


Kwark


Zuid Afrikaans 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.