maandag 16 december 2019

Maandag Vught en weer warm water

Gisteravond redelijk normaal verlopen, vanmorgen ook goed begonnen, ik moest Sankomij bellen omdat er en planning moest komen voor de monteur die mijn warm water probleem kwam oplossen.

Computerstoringen maar werd later in de pauze terug gebeld. Hij zou na 14:00 komen; het werd rond 15:40  te laat om nog naar de contactpoli te gaan, ik had me al afgemeld.

Toen ik thuis kwam de waterdruk van de combi cv ketel verhoogd, maar dat was niet de oplossing. En ik moest mijn werkkleren vervangen voor gewone.

De storing waarschijnlijk verholpen, als het terug komt moet de sensor vervangen worden.

Ik hoefde geen boodschappen te doen, ik had nog een voorraad eten over gelukkig.


Nog een beetje donker, eerste foto 


Dit hok staat leeg


Turkse Tortel beschrijving


Kippen pauw en kalkoen


In het midden de fietsenwerkplaats 


Watertoren


Werkbank A


Werkbank B


Schroevendraaiers


Fietspomp en zo


Inbus diverse maten


Rolstoel nog steeds niet opgehaald


Bakjes ventielen en verloopjes en zo


Hamer kast


Kantine van werken in  het groen


Lichtjes in de planten


Koffiezetapparaat 


Seizoenen


Nandoe lijkt op struisvogel


Oliebollenkraam Parade 's-Hertogenbosch A 


Sint Jan en beeld Parade 's-Hertogenbosch B


Kerst markt Parade 's-Hertogenbosch C


Sint Jan Kathedraal Parade 's-Hertogenbosch D


Pumpke Parade 's-Hertogenbosch E


5 cafés op een rij Parade 's-Hertogenbosch F


Rompertsebaan treinspoor


Rompertsebaan viaduct treinspoor


Richting rotonde Aartshertogenlaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.