zondag 15 december 2019

Zondag kerk

Gisteren mijn vader geweest, we zijn naar chauffeurscafé gefietst. Tweede keer op die dag voor mij.

Eten gekocht, gekookt gegeten.

Daarna remblokjes van mijn damesfiets vervangen. En beugel voor mobiel op de fiets gemonteerd.

Mijn vader vertrok rond 20:15

Daarna achter de pc gezeten en ook nieuws gevolgd.

Vanmorgen redelijk normaal opgestaan en naar de kerk geweest. Deze keer terug niet via het Vutterpad en Engelen maar onder het centraal station door gegaan.


Waarom dit hek hier staat weet ik niet


Windmolen achter het spoor


37


Hetzelfde punt


Weg loopt hier iets omhoog


En hier naar beneden


Richting Engelen


Boerderij Graaf van Solmsweg, maar ik ging hier rechtdoor


Begin Vuterpad


Bordje net te lezen


Simpele JOP (Jeugd Opvang Plek)


Water op het land


Vanaf de brug


Einde Vutterpad bomen omgewaaid


Einde Vutterpad loopt iets omhoog


Roofvogel beeld hoek Dammenlaan 


Laatste huis Kruiskampsingel


In de kerk


Afwas


Koffie er uit 


Koffiekannen


Andere kant


Rijzertlaan fietsenmaker


Bij trapveldje Kooikersweg


Water binnenstad


Primera


Beeld man en vrouw


Haven


Lange voetgangersbrug Citadel


Rompertsebaan maak hier maar zelden een foto van

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.