woensdag 18 december 2019

Woensdag de was, Adm Scholing en Vught

Vanmorgen ging de wekker rond 8:00 eerst de wasmachine gestart, en de wekker om 10:05 gezet. Toen was het apparaat net klaar. Was afgehaald, opgeborgen en natte schone was opgehangen.

Ontbijt gehad energy mix met melk en nog even rust. Vertrokken naar AS kwam daar op tijd aan. Martje ipv Gerda en verder rustig.

Daarna naar Vught gefietst onder het station door.

Stenen hut was overvol met mensen, eerst wat gedronken en daarna aangesloten in de rij voor afhalen kerstpakket. Duurde best lang. Veel mensen kunnen spreken en ontmoeten.

De reis terug ging goed maar ik kwam pas laat aan eten koken toe.


Buiten reclame


Dit noem ik de hoofdingang van het van Zwieten park


Omron plas


Walkant pas verse aarde


Windmolen stond stil


Sporen bij de bocht


Rommelig terrein


Daar kwam ik vandaan


Bij woonboten


Telefoon Demarrage 


Lamp; ik moet dan soms aan aardlagen denken


Pauze tafel


Plant


Mijn werkplek


Stukje boek Word


Bij de Rietveldenweg


Heineken terrein


Op de hoek


Schip ziet er leeg uit


Ophaalbrug


Royal Welsh brug


Kaal gebied bij Brabant Hallen


Hier stond pas geleden een gebouw


Nu helemaal weg


Stenen hut selfie


Wachten in de rij voor het kerstpakket 


Kerststal


Kees Verlaar wou op de foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.