donderdag 12 december 2019

Donderdag De Stijl, Vught en van Puffelen

Vanmorgen was de timing erg lastig, maar ik was rond 10:30 bij De Stijl waar ik Gerrie ontmoette.

Ruim een half uur later vertrokken naar het huis van Gerrie, hij was zijn mobiel vergeten. 

Toen via de Bossche Broek naar Vught gereden via het Maurickplein en zo.

De deur van de fietsenwerkplaats was open even binnen gekeken.

Bij de Grab en Go eten en drinken gekocht en daarna nar de Weverij geweest, Hans en Sies en José waren daar. Koffie gedronken, en een paar ruimtes en activiteiten bezocht.

Daarna naar het gebouw van werken in het groen gegaan, daar waren Monique en Marcel anderen.

Terug gereden via De Witte en Heetmanplein, daar ging Gerrie rechts en ik rechtdoor.

Terug bij De Stijl op Indira gewacht samen gesprek gehad.

Toen kort naar huis want ik moet rond 18:00 bij van Puffelen zijn bijeenkomst van Anoiksis patiënten vereniging. Kostte maar €5,-. Ik had saté besteld en gegeten.


Mobiel houder fiets moet ik nog monteren


Herfst


Bezig met grond


De Stijl


Binnenplaats


Pluk de dag


Stukje tuin


Vouwkunst


Gordijnen


Bij het huis van Gerrie


Boxtelseweg


Onder de watertoren


Idem


Magazijn van De Weverij
hier soms repaircafé


Dezelfde ruimte


Kippen


Wandelende takken


Leguaan


De Petrus met Mariabeeld


Wereldwinkel


Cappuccino 2 


Bibliotheek De Petrus


Emmaplein


Bij Citadel en zo


De Stijl


Gitaar en kerstboom


Van Puffelen lamp


Foto door Gerie gemaakt


Met filter


De Petrus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.