maandag 9 december 2019

Maandag Vught fietsen nat

Gisteravond nog in Waalwijk op bezoek geweest, thuis opgehaald met de auto.

Vanmorgen zat ik redelijk op tijd op de fiets, Leo niet gezien.

De regen hield na een tijd op, zodat ik mijn regenkleding op kon bergen.

Ad's waren er en Marcel, Monique, Frans, Chiel, Henri, Ali en anderen, bij De Weverij Manon, Hans en Sies later.

Onderweg eerst en heel stuk droog, maar later begon het hard te regenen.

Dadelijk nog contactpoli en boodschappen doen.


Kantine werken in he groen


Leguanen


Wandelende takken


Ketelhuis


In het midden de fietsenwerkplaats 


Rolstoel nog niet opgehaald


Bord


Velglinten en binnenbanden 


Achter de deur de watertoren


Vegers en blik


Detail hoge druk 


Daarachter De Weverij


Insectenhotel


Rechts kas ben ik nooit binnen geweest


3 varkens en een paar kippen


Watertoren


Container


Pauw


Crucifix en mijn postzegel 


Raadhuis Vught
Nog steeds in de steigers


Waarschijnlijk heet het hier Boxtelseweg 


Bekisting maken bij het Maurickplein, 
maar wat er komt weet ik niet. 


Oud


Luiken ook oud


Halve brug, was hier even alleen


Verderop Segers gemaal


Water uit ongebruikelijke hoek


Bankje bij Zuidwal


Laatste stukje Bossche broek


Prins Hendrikpark


Mgr van Diepenstraat de Amazones

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.