donderdag 26 december 2019

Donderdag 2e kerstdag Utrecht en Groenekan

Vanmorgen werd ik wakker in het logeerbed van mijn ouders in Utrecht. Snel medicijnen, scheren, tanden poetsen en aankleden zodat ik op tijd was voor het ontbijt. Daarna even moe geweest en daarna met mijn vader vertrokken voor een fietstocht. Ruim een uur onderweg geweest, leuk ritje gehad.

Daarna Lunch en de fiets van mijn moeder bekeken.

Daarna samen met mijn ouders naar Utrecht centraal met de bus en toen op de trein gezet. Om 15:01 kwam ik aan bij station 's-Hertogenbosch centraal.

Met de fiets naar huis gereden, gelukkig droog.

Uiteindelijk vond ik de balans goed vandaag.

Vanavond weinig plannen, lekker rustig.


Ontbijt, yoghurt, cruesli, honing, cracker en jam


Thee en suiker


Andrej Sacharov
1975 Nobelprijs voor de vrede


Straat


Naam onbekend


Waterpartij


Spoorwegovergang


Graffiti schakelkast


Tussen sporen in


Paard kwam naar me toe
maar ik had niets lekkers bij de hand


Huisje bij de paarden


Dus rechts heeft voorrang 


Jeugdhonk of JOP


Stukje Groenekan


Brievenbus


Hier gaat volgend jaar mijn moeder heen
dagopvang voor licht dementerenden


Rieten dak


Bij het fort Blauwkapel


Iets naar links


Veronica, van Esveldstraat hier heb ik ooit een motor gehuurd


Mijn vader moet even wachten


Lunch boterham met pindakaas, en met kaas
en roggebrood met schenkstroop en thee en melk


Onderzoek fiets van mijn moeder, banden opgepompt
kettingkast zat met kabelbinder vast daarom kon ik de ketting 
niet smeren want we hadden geen nieuwe kabelbinder.


Station Utrecht CS


Spoor 18


Mooi op tijd


Fietsenstalling 's-Hertogenbosch ingang


Rij 17 nummer 4 stond mijn  fiets


De Draak


Voorgevel station


Emmaplein

2 opmerkingen:

  1. Ik ben onder de indruk van de geweldige kerstlunch die je ouders je hebben gepresenteerd! Chapeau!
    Eigenlijk ben ik ook wel een beetje jaloers op jou. Wat een verwennerij, wat een overdaad, wat een exquise diner. Ook het servies heeft een klasse design, echt kunst. Zal niet goedkoop zijn geweest. Je ouders hebben wel uitgepakt zeg. Ze laten zo wel merken hoe bijzonder ze het vinden dat jij kerst bij hen viert! Wat zul jij gelukkig zijn met zulke top ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen,


    Ik bespeur enige ironie.

    Zelf ben ik aardig tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.