dinsdag 17 december 2019

Dinsdag veel gefietst

Om 7:15 ging de wekker, en ik zat op tijd op de fiets. Gewone route naar de Adm Scholing kunnen nemen geen bijzonderheden.

Gerda was er deze keer nog, morgenmiddag krijgen we Martje, Erik ook kunnen spreken.
Het was redelijk bezet allemaal.

Op tijd vertrokken naar de Helftheuvelpassage, en in mijn hoofd zat deze keer de Paleisbrug oversteken. Via de goten bij de trappen fiets omhoog en omlaag kunnen  krijgen.

Ik schat dat deze exercitie met de brug mijn 4e of 5e keer geweest is. Dus nog een soort uitzondering.

Toen had ik rond de 50 foto's gemaakt, thuis heeft het even geduurd voordat ik er een aantal gewist had.

Vandaag nog boodschappen doen en koken en naar badminton laatste keer dit jaar.

Morgenochtend alleen; zie er nu al een beetje tegenop.


Zonsopgang


Selfie


Toilet


Pauze tafel


Vitrinekast


Crea atelier


Wensboom


Simpel toch mooi


Hoezo 3 kabelbinders? 


Kapstok en tafel


Pc en telefoon Gerda


Waarom 2 muizen?
De originele heeft vandaag gewoon gewerkt


Bouw Hedikhuizerweg


Water bij Hedikhuizerweg


Hier nog redelijk breed


Helftheuvel oliebollen


So Low diadeem


Big Bazar blikje en choco


Dranken Big Bazar


Tafelzeil op rol kan op de 
juiste lengte geknipt worden 


Bufkes en de Krakelinghe


Station achterzijde 


Schoorsteen staat er dus toch nog wel


Bordeslaan Paleiskwartier


Onder bij de Paleisbrug


Nieuwbouw


Lift in storing zat niemand in de kooi


Naam of functie weet ik niet


Bioscoop nooit binnen geweest


Sporen bij station


Hier moest ik naar beneden
Heetmanplein / Wilhelminaplein


Tekst onderaan trappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.