zaterdag 19 oktober 2019

Zaterdag rust en binnenstad

Als het vanmorgen niet geregend had was ik misschien  naar de eendenkooi geweest, maar ik was ook nog erg moe, dus deze ronde over geslagen.

Wel kunnen rusten en daarna naar de binnenstad geweest.

Een stuk gewandeld en ijsje gehad.

Verder gegeten, opgewarmd nog; Chinese Beef Shanghai van Knorr nog van donderdag toen mijn vader er was.

Vandaag niet naar de Lokerenpassage of Pjotr geweest, hoeft ook niet altijd.

Vanavond weinig plannen verder.


Scoutinggebouw vlak bij


Mgr Diepenstraat


Bushalte


In de buurt van het GZG  terrein


Kerkstraat grote kaars en zo


Maria


Klein orkest


Maquette Kerkstraat


Brasserie markt


Schepijs ik had ananas 


Snoepwinkel


Nog meer snoep


Zo is het


Voor groepen


Binnendieze Uilenburg 


Servies


Lasapparaat en haakse slijper
Waarom hier uitgestald weet ik niet


Uylenhof horeca


Beeld oor en pijl en zo


Trapgevel


Carnavals spullen


Noord Brabander


Kees Kroket, heel lang geleden binnen geweest


Richting Arena winkelcentrum


Markt vanaf VVV


Stoffen, zou mijn zus Mieneke leuk vinden


Put 


Grote Kerk Kerkstraat


Sint Jan


Ingang fietsenstalling Kerkstraat


Herfst begonnen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.