donderdag 24 oktober 2019

Donderdag De Stijl en zo

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 en 9:40 zodat ik op tijd bij De Stijl kon zijn.

Het was daar niet zo druk, toch wel veel leuke ontmoetingen.

Via een omweg Graafseweg en zo terug naar huis.

Vanmiddag hoopt mijn vader te komen.


De Klokhoek Klokkenlaan ingang A


Klokkenlaan


De Klokhoek ingang B


Koffie bij De Stijl


Kunst aan de wand


Boek gevouwen nu egeltje


Puzzel; Clementine was er niet, dat is zeldzaam 


Vensterbank


Ontmoetingsruimte


Scootmobiel van Gerhardus


Vitrinekast


Bloemstukje


Wandelgangen


Crearuimte


Regenwater tonnen


Hier kom ik zeer zelden


Voetbalveldje


Graafseweg De Brede Bossche School
De Graaf  Graafseweg


Graafseweg wist ik niet


Watertoren kom ik vaker


Hoekje Hinthamereinde


Hinthamerstraat geneeskundig gesticht


Let op de lampen boven de weg


Jheronimus Bosch Art Center


Detail Schilderstraat


Richting Hinthamerstraat


Schilderstraat


Kerk geweest 


Museum nooit binnen geweest


Kunst


Vlakbij huis

2 opmerkingen:

  1. Je was weer in vorm vandaag! Dat koffiekopje, dat vertelt een boeiend verhaal over de menselijke geest.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.