dinsdag 22 oktober 2019

Dinsdag Adm Scholing en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:45, ondanks de berichten zat ik op tijd op de fiets.

Kwam mooi op tijd aan bij de Adm Scholing, weinig foto's onderweg gemaakt.

Morgen krijg ik mijn certificaat Windows 10.

Weer via de Helftheuvelpassage de terugreis gehad.

Dadelijk komt mijn casemanager Petra, en daarna eten bij familie Bras in Empel en daarna badminton.


Foto bij de Graaf van Solmsweg 
ruimte voor het water


Weg gaat niet helemaal rechtdoor


Hedikhuizerweg vlonders 


Kast bij Adm Scholing


Bloem en blaadjes bewegen als er licht op de zonnecel valt


Stukje handleiding mobiel camera vervangen


Helftheuvelpassage eyes + more


Aanbieding


3 brillenzaken naast elkaar


Bij de Bruna


Bruna 2


Jumbo inname lege flessen


Zeeman keukenspullen


Zeep en zo


Bollen wol


Big Bazar A


Big Bazar B lampje 


Big Bazar C tafelkleed op maat


Hema fietsspullen


Bij 13 Loten in de buurt


Overkant beneden parkeerplekken


Rotonde bij Onderwijsboulevard 


Richting KW1C


Bij de draak A


Bij de draak B


Douwe Egberts koffie en gebak en zo


Water met stuw 


Primera en Dr Beijing 
Volgens mij nooit binnen gweest


Midden in de stad veel boten


Rompertsebaan


Chauffeur kwam vragen waarom deze foto gemaakt.


Brug vlakbij huis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.