maandag 21 oktober 2019

Maandag fietsen Vught en terug

De wekker ging om 7:15 ik had niet de  hele nacht door geslapen, maar toch goed genoeg.

Het regende bijna de hele heenreis, ik durfde bij de Boxtelseweg mijn natte regenkleding in mijn fietstas te doen..

Kwam mooi op tijd aan; Erik was er niet vanwege een operatie. Veel anderen wel.

Mijn aandacht had het prikbord, Robbie Aartsen begin oktober overleden, wist ik niet, heb ik goed gekend.

Manon niet gezien vandaag, Sies en Elise en Rien weer wel.

Bijna weer thuis bij de Klokkenlaan kwamen Ria en Willem mij tegemoet fietsen.

Dadelijk nog contactpoli en boodschappen hopelijk zonder regen.


Eerste foto even droog hier


Richting Weverij Zorgpark Voorburg


Kippen en kalkoen


Onder de watertoren fietsenwerkplaats 


Binnenkant


Stoel hier aanwezig


Spaken met nippels


Bakjes ventielen en moertjes en zo


Aggregaat, slijpsteen, werkbank en wielen 


Kinderfiets op werkbank


Kast


Koffie en zo


Woestijratjes en muizen


Tekst


Woestijnratje


Hoekje met kerststal figuren 


Bouwplaats tussen de Boxtelseweg en 
de A2 in; bezig met klinkers daarachter


In de buurt van het Christusbeeld herfstkleur 


Taalstraat Taterhof heb ik zien bouwen


Kunst halve brug


Daar kwam ik vandaan


Provinciehuis gat in bewolking


Bij de Parade


Sint Jan weer lege Parade


De Amazones met kunstwerken


Mgr Diepenstraat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.