vrijdag 25 oktober 2019

Vrijdag OAD en terug

Gisteren met mijn vader bij Praxis geweest, gootje voor kabel gekocht.

Mijn bril kwijt geweest, is goed gekomen.

Vanmorgen ging de wekker om 7:15 toen lag ik in diepe slaap, maar kon toch normaal opstaan.

Was op tijd bij OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) Kettingweg Vught.

Deze keer zeep opnieuw verpakken en kort dozen vouwen. Tellen zinloos, maar toch geprobeerd. 
Heel wat door mijn handen gegaan; je eigen tempo aanhouden kan lastig zijn.

In de pauze o.a. drinkyoghurt framboos en stroopwafels gehad.

Om 12:00 gestopt en richting Action Vught gereden, ik zocht een beugel mobiel op fiets, ook hier weer niet kunnen vinden.

Willem kwam me tegemoet fietsen, en mevrouw de Jong even gesproken ze is pas jarig geweest, en nu herkende ze me wel goed.

Deze ronde niet naar het Stoepje geweest, komt niet vaak voor.

Dadelijk naar Pjotr Henk ontmoeten.


Emmaplein


Bedrijfs verzamel gebouw


Raadhuis Vught nog steeds in de steigers 


Park Glorieux ik noem het zusterflat nu woningen


Zeep uit en inpakken


Lege doosjes


Verzameling zeep in doosjes


Aparte steun laptop


Ander bureau


Whiteboard


Kerstkaarten en kluisjes


Vensterbank lamp was me 
nooit eerder opgevallen


Hoekje kantine serverkast? 


Koffie er bij


Veder met de zeep


Nieuw plakband


Dozen vouwen laatste kwartier; 33 gemaakt


Verzameling Overtoom kratten


Maurickplein Vught trap (nog) nooit gebruikt 


Kunst paard


Maurickplein / Peperstraat Vught


De Petrus


Stukje Bossche Broek


Bankje deze keer niet gebruikt 


Bij parkeergarage Sint Jan


Linksaf Zuidwal gesloten


Bezig met tribune bouwen


Kardinaal van Rossem plein


Café De Unie met echte Bossche bollen


Kunstwerk bij De Amazones


Prins Hendrikpark IJzeren Vrouw

1 opmerking:

  1. Deze keer weer veel toppers, er moet hier wel een geniale fotograaf achter zitten met lumineuze ideeën. Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.